Categories
Uncategorized

[VIDEO] “Jangan duduk bawah tempurung” Vida SeI4r Kenyataan Awie Buatkan Ramai Terkejut?

Sejak kebelakangan ini han.gat diperkatakan mengenai is.u kualiti v0kal ‘f0under’ (pengasas) pr0duk yang tampil dengan lagu sendiri sehingga didak.wa sebagai per0sak indu.stri muzik tempatan.

Tampil menyang.kal dak.waan tersebut, usaha.wan Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida berkata, kehadiran dia misalnya bukanlah bertujuan untuk mer0sakkan industri.

Sebaliknya, Vida meminta semua pihak agar bersikap lebih terbuka dalam memberi ruang dan peluang kepada mana-mana individu yang berkeinginan untuk mengeluarkan lagu.

Penyanyi dulu pun bukan dari asal suara sedap… dia nyanyi satu lagu lepas itu dah impr0ved. Suara saya pun dah impr0ved.

“Lagu saya Ku Ikhl.askan, mana ada penyanyi di Malaysia yang dapat spa.rk macam itu tapi saya dapat (sehingga lagu itu menjadi p0pular) dan lagu ini bukan gen.re untuk vi.ral, it’s a seri0us s0ng dan suara saya sedap.

“Tiada orang di Malaysia ada benc.hmark itu. Ini bukan zaman t0k ka.duk dah, jangan duduk bawah tempurung… kena buka minda dan menerima benda itu untuk dijadikan pengajaran jika ia baik untuk dicontohi.

Aut0tune pun tak kisahlah, (kita) gunalah tekn0logi yang ada!” kata Vida kepada MH.

Vida ditemui pada majlis pelantikannya sebagai ik0n barangan ke.mas F00 Bao Sdn Bhd yang diadakan bersempena Penang Sign.ature G0ld & Jewe.llery Fair 2022 (PSG 2022), berlangsung di Pusat K0nvensyen Setia Spice, Bayan Lepas, Pulau Pinang pada Jumaat.

Terdahulu, menerusi sebuah p0rtal berita, penyanyi dan v0kalis kumpulan Wi.ngs, Datuk Awie melua.hkan kekesa.lannya apabila industri muzik kini seakan-akan ‘dil4.curkan’ oleh individu yang tidak mempunyai ji.wa seni, sebaliknya hanya berm0dalkan wa.ng ringgit semata-mata.

Walaupun Awie tidak menyebut nama mana-mana individu secara spesi.fik, namun rata-rata neti.zen berpendapat ia ditujukan kepada pengasas-pengasas pr0duk yang pernah tampil dengan sing.le sendiri seperti Datuk Seri Aliff Syukri dan Vida.

Dalam perkembangan lain, Vida berbesar hati apabila keu.nikan imej yang sering dibawakannya menarik minat pengeluar jenama barangan ke.mas, F00 Ba0 Sdn Bhd untuk bekerjasama dengannya.

“Saya sering tampil dengan akses0ri yang besar-besar dan un.ik dan hari ini saya dilantik untuk menjadi du.ta untuk memperkenalkan jenama ini. Hari ini sahaja saya dise.laputi dengan barangan em.as yang bernilai lebih daripada RM500,000.

“Untuk koleksi kali ini pun mereka tampil dengan rekaan khas bertemakan 0nly Y0u yang mana ia tampil dengan desi.gn yang bul.ky, sesuai dengan imej yang sering saya tampilkan sebelum ini,” katanya.

Cakap pun tak sedap apa lagi menyanyi..” makan dalam respon Awie buat ramai yang bersetuju

PENYANYI Datuk Awie meluahkan rasa kesal dan kecewa dengan tindakan segelintir usahawan serta TikToker yang cuba memasuki industri hiburan dan bergelar penyanyi.

Kata Awie atau Ahmad Azhar Othman, 54, industri muzik kini rosak selepas kemunculan lagu-lagu yang dinyanyikan oleh seseorang yang tidak berbakat.

Video di bawah sekali..

“Apa nak jadi dengan industri muzik kalau mereka melacuri industri ni dengan teruknya, teruk sangat tahu tak!

“Tiba-tiba stesen TV pakai lagu mereka untuk program, radio pakai lagu mereka untuk pasang walhal mereka bukan penyanyi, nak bercakap pun tak sedap apatah lagi nak menyanyi.

“Saya minta maaf, bukan saya bagus sangat saya pun tak bagus tapi saya sayangkan industri ni,” katanya

Dalam perkembangan lain, kumpulan Wings antara barisan artis yang bakal membuat persembahan pada Konsert Hausboom Muzik 2022 bersama artis lain seperti Hujan, Bunkface, Joe Flizzow, Ruffedge, Masdo dan ramai lagi.

terdahulu, Penampilan usahawan kosmetik Aliff Syukri Kamarzaman bersama penyanyi Baby Shima menerusi perkongsiannya di Instagram menimbulkan kontroversi baru-baru ini.

Beliau dikatakan bakal melancarkan lagu terbaru bergenre Dangdut berjudul Baby Sayang, hasil duet bersama Baby Shima pada 17 Ogos nanti.

Meskipun lagu tersebut belum lagi diperdengarkan kepada para pengikut di akaun Instagramnya, dua selebriti itu teruk dikecam disebabkan aksi kurang manis yang ditonton orang ramai.

Teaser muzik video lagu itu yang dimuatnaikkan ke Instagram Aliff, menampilkan Shima yang hanya berseluar pendek berwarna hitam dan berstoking hingga ke paras paha sambil bergelek.

Berdasarkan reaksi yang membanjiri ruangan komen di Instagramnya, warga netizen kelihatan mengutuk penampilan kedua-dua selebriti itu yang dianggap tidak bermoral dan seolah-olah tidak menjaga sensitiviti masyarakat Muslim.

Bukan itu sahaja, ada segelintir warga netizen turut melabelkan Shima sama seperti pelakon lucah disebabkan oleh aksinya yang menggoyangkan punggung dalam muzik video tersebut.

Warga netizen menganggap Aliff seperti tidak serik menghasilkan kandungan yang dianggap mengaibkan.

Malah, sekitar awal tahun ini, Aliff pernah berjanji untuk tidak mahu lagi terjebak dengan gimik murahan demi meraih populariti.

Beliau berkata demikian kerana sesuai dengan peningkatan usianya.

Walau bagaimanapun, Aliff bertindak menutup ruangan komen selepas menyedari video berkenaan mendapat kec4man.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber/ Kredit :mstar, MH

Diolah oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
Uncategorized

“Dah Anak Cantik!” – Penampilan Terkini Marissa, Anak Gadis Abby Abadi Raih Perhatian Peminat

Tular di media sosial bila mana terdapat segelintir netizen yang menudvh Abby Abadi menju4l anak di Instagram baru ini, dan terbaru pelakon Gerak Khas ini memuatnaik hantaran di Instagramnya bagi menjawab tudvhan yang dilemp4rkan netizen.

Tak Ju4l Anak Tapi Jual Kacamata

Dipetik dari hantaran di Instagram milik Abby, wanita jelita ini menjawab dirinya tidak menju4l anak tetapi menjual kacamata yang sesuai untuk golongan remaja gunakan.

Foto – Instagram @abby_abadi112

“JU4L ANAK?

Tak.. Tak.. Saya jual spec.

Spec Anti Blue Ray yang ini sesuai untuk remaja dan remaja purba macam Mama Abah ye.” Tulis Abby

Selain itu, Abby juga menyatakan bahawa anak perempuannya itu memang secara semulajadi cantik dan Abby juga menjelaskan ramai lagi anak gadis yang lain cantik-cantik belaka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

“Dah tu asyik keluar gambar anak je? Mentang-mentanglah anak cantik.

Laaa.. Dah anak cantik nak salahkan siapa?

Anak orang lain pun ramai je cantik-cantik apa.” Tulisnya

Tak Salah Jadikan Anak Sebagai Model Barang Jualan

Pelakon ini juga menyatakan tiada apa yang salah menjadikan anak sendiri sebagai model untuk barang jualan, Abby menyatakan rasa ger4m terhadap netizen yang cuba mencari kesalahan secara sengaja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

“Kita kan meniaga. Apa salahnya suruh anak tolong jadi model untuk barang yang kita jual? Kalau tak guna anak sendiri, saya guna model lain keluarkan gambar, sama juga kan?

Mencari-cari salah tu kenapa? Eeeeeee.” Jelas Abby

Dalam hantaran yang dimuatnaik itu, Abby menyatakan rasa ger4m dengan perangai segelitir orang yang cuba mencari salah dan memberi kata-kata c4cian secara meluru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

Geram kan perangai orang kita. Kalau mencari-cari salah gini. Kita ser4m. Kita ‘bl0ck’ kan je terus. Sebab yang perangai-perangai gini menakutkan. Tak nak kawan, ada tu sampai m4ki h4mun kata macam-macam.

Memang tak terdaya nak membalas sebab kita banyak kerja dari nak melayan dia. Jadi ‘bl0ck’ terus. Yeeha!!” Luah Abby

Semoga Abby tabah dan sabar menghadapi ujian begini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marissa Dania Hakim (@marissadania_)

Sumber/Kredit : murai.my

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
Uncategorized

[VIDEO] “Stylo tak perlu control cun..”- Gaya ‘Posing’ Ummi Nazeera Tarik Perhatian Netizen

Pelakon watak popular Hayfa dalam drama bersiri Risik Pada Hati iaitu Ummi Nazeera sering mencuri tumpuan warganet di media sosial apabila dia juga aktif berkongsikan perkembangannya kepada peminat.

Terbaharu, Ummi Nazeera di Kuala Lumpur Fashion Week 2022 (KLFW2022) juga sejak akhir-akhir ini penampilan selebriti terbabit begitu menarik tumpuan orang ramai apabila dia tampil sangat bergaya dengan pelbagai fesyen. Apatah lagi apabila bergaya bersama abangnya, Nazreem Musa.

299650032_802264774472453_4941529774418549858_n

299726680_807509966917763_4703161320072136337_n

Namun begitu, sekali lagi Ummi Nazeera tular menjadi tumpuan ribuan warganet selepas satu muat naik di platform TikTok menarik tumpuan mereka dengan penampilan pelakon popular ini yang tampil sangat cantik dengan gayanya juga dipuji tidak over malah tetap menaikkan keseriaannya ketika posing di acara tersebut.

Ummi Nazeera dilihat kali ini hadir untuk memberikan sokongan buat pereka fesyen terkenal, Rizman Ruzaini di Kuala Lumpur Fashion Week 2022 (KLFW2022) disamping ditemani oleh suaminya, Dr. Izzar.

“Pastu dia pose je, hehe. Im in Rizman Ruzaini untuk KLFW 2022,” ujar Ummi Nazeera di ruangan kapsyen menerusi akaun TikTok miliknya dan dalam pada itu, gelagat suami Ummi Nazeera turut mencuri tumpuan peminat dan melalui ruangan komen pelakon jelita ini ditinggalkan ratusan reaksi ramai.

“Bodyguard follow je kat belakang”

Ummi

“Suke betul…”

IMG_20220820_214656

“Cantiklah umi”

Ummi

“Yang penting doktor catwalk kat belakang”

IMG_20220820_214728IMG_20220820_214733

Sumber: HCL

Categories
Uncategorized

Macam Tak Percaya Dah Berusia 51 Tahun! Penampilan Terkini Fauziah Latiff Raih Perhatian Peminat

Penyanyi veteran tanah air Fauziah Latiff yang baru saja menginjak usia 51 tahun, mengucapkan terima kasih kepada kenalan, rakan artis dan peminat yang tidak putus-putus memberi ucapan hari lahir kepadanya di media sosial.

Fauziah Beri Ucapan Terima Kasih Dan Doa

Dek kerana banyak menerima kiriman dan ucapan sempena ulang tahun kelahirannya, wanita jelita ini meluahkan rasa terharu, terima kasih dan doa dengan memuatnaik hantaran di akaun Instagram nya baru-baru ini.

Foto – Instagram @fauziahlatiff

“Assalamualaikum kakak dan abang yang dikasihi.

Alhamdulillah dan syukur diatas segala pemberiannya. In Sha Allah untuk hari-hari yang seterusnya.

Terima kasih kepada semua yang mengenali, terima kasih banyak atas ucapan hari lahir.

Doa saya untuk anda semua juga, semoga sentiasa dirahm4ti dan sejahtera sentiasa. Ameen.

Seandainya ada salah dan silap di masa lalu ku, ku mohon kemaafan.

Terima kasih diatas segala persahabatan yang terjalin selama ini.

Alhamdulillah.

Love

LittleOne” luahnya

Rakan Industri Dan Peminat Tak Putus Beri Ucapan Hari Lahir

Melihat ucapan terima kasih dari pelatun lagu popular ‘Setia Ku Korbankan’ ini, membuatkan ramai rakan artis dan peminat tidak berhenti menitipkan ucapan selamat hari lahir di ruangan komen posting nya.

Foto – Instagram @fauziahlatiff

“Selamat hari lahir kak Jee” @alyah81

“Selamat hari lahir kak Gee” @wanikayrie

“Selamat hari lahir kak Gee!! It’s sagiiiiiii seasonnnnn” @kupu_kupu

“Happiest Birthday kak Gee!” @vanidah_imran

“Happy birthday kakak ku. Maaf sedikit lewat. Harap anda miliki hari yang indah. Sayang anda. Rindu anda @fauziahlatiff” @jaclyn_victor

“Selamat hari lahir Gee” @shahrezza61

Foto terkini Fauziah Latiff Tarik Perhatian Netizen :

KOMEN NETIZEN :

Sumber/Kredit :

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
Uncategorized

Ummi Nazeera lakonkan balik babak viral Hayfa, “Hanya Ummi boleh buat”

Penangan lakonan pelakon hebat, Ummi Nazeera dalam sebuah drama berjudul Risik Pada Hati ternyata sehingga kini masih sahaja meninggalkan kesan buat penonton di media sosial meskipun sudah melabuhkan tirai beberapa minggu yang lalu.

Risik Pada Hati merupakan sebuah drama yang mengandingkan pelakon utama Ummi Nazeera, Zara Zya dan Alif Satar yang membawakan peranan sebagai isteri pertama dan kedua buat Adam.

Malah sejak episod yang memaparkan babak Hayfa bergaduh dengan suaminya, Adam lakonan Alif Satar, ramai yang mulai membuat parodi babak tersebut kerana sangat terkesan dengan dialog mereka terutama dialog yang dilontarkan oleh Ummi Nazeera sebagai Hayfa. Sehinggakan babak pergaduhan mereka itu membuatkan penonton begitu puas dan memuji lakonan mereka.

Walau bagaimanapun, Ummi Nazeera membuatkan peminatnya semakin teruja kerana dia dilihat melakonkan kembali babak viral wataknya ini. Malah dengan hanya duduk sahaja dia dapat melontarkan dialog popularnya dalam drama Risik Pada Hati.

“Something special buat korang bila Hayfa Ummi Nazeera lakonkan semula babak viral drama.” Tulis TV3 Malaysia yang membuatkan ruangan komen juga dihujani dengan pelbagai reaksi yang ada antaranya juga memuji bakat Ummi Nazeera yang dalam keadaan duduk sahaja sudah boleh menghayati watak.

“Part sibuk tu terkejut”

Hayfa

“Sebelum dia start tu ibarat roh lain masuk…”

Hayfa

“Meremang do”

IMG_20220821_065525

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Categories
Uncategorized

[VIDEO] “Kau pernah nampak ke..” – Belajar Tukar Lampin, Reaksi Shuib Jd Mᾰngsa Jep Jadi Bualan

Menerusi satu perkongsian yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Zabil Norlela. Beliau yang berkongsi mengenai potongan klip video rancangan kegemaran ramai iaitu Sepahtu Reunion Live yang bersketsakan bayi dibuang di hadapan rumah Shuib dan Jep.

Berdasarkan perkongsian video tersebut, mereka yang sedang tidur terjaga kerana mendengar tangisan seorang bayi yang ditinggalkan di hadapan rumah, mereka mencuba untuk memberi susu kepada bayi tersebut sehingga tangisannya reda. Rata-rata daripada penonton terhibur dengan gelagat mereka yang tidak tahu hendak menguruskan bayi itu sehingga ada jiran yang membantu.

Lihat klip video dibawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Pelbagai komen diberikan seperti:

@shadow_:lawak gila wey time nk belajar tukar lampin baby tuuu.

@AMyQI:”kau penah nampak keadaan ni ke” HAHAHAHAAHAHAH shuibbbb.

@si putih:rindu dengan lawak² dia org ni..sepahtu sekarang kurang tanpa ada nya shuib.

@Kerr_Krek:shuib mmg teman sparring jep yg ngam la..otak dia dgn jep mmg link..klau org lain, babak jep kluar rumah sebelah tu rsanya xbrapa nk jd.

@Shue Uemura:panggil jeremy baru nk nyahut.

@Albasir96 :sakit perut aku wii memamg lawak laa.

@ :Hahahah nama tak bolehhh tahan setsot smpai aku letak nama setsot kt kucing aku.

@CIK LINA93:aduhh tak tahan nma.dia setsot.

@Tsk | ChunChunMaru:part shuid baring sakit perut aku.

@hani:banyak2 ep , yang nih memang paling best.

@leenaa:AllahuakbarDrang ni lawaknyer.

@What..:Setsot jugak yg diberi nama nya.

Jangan lupa komen yang baik-baik sahaja

Sumber: Cepatberita dan Tiktok

Categories
Uncategorized

“Sebijik Zahirah Mcwilson”- Penampilan Terkini Anak Vanidah Imran Raih Perhatian Netizen

Baru berusia 18 tahun, namun anak gadis pelakon Vanidah Imran ini mencuri tumpuan ramai. Maryam Rashika merupakan anak kedua Vanidah hasil perkahwinannya dengan pelakon Rashidi Ishak.

Baru-baru ini Vanidah berkongsi foto bersama anak gadisnya ketika meraikan hari ibu untuk tatapan umum. Menerusi beberapa foto yang dimuatnaik, Vanidah mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari ibu kepada semua yang bergelar ibu di seluruh dunia.



Ternyata dari gambar yang dipamerkan sudah cukup menunjukkan pasangan anak-beranak ini memang akrab. Bukan itu sahaja, di ruangan komen, ramai yang memuji kecantikan Maryam dan mengaitkan wajah nya mirip dengan model Zahirah McWilson.

KOMEN NETIZEN :

Namun apa yang pasti Maryam mewarisi kejelitaan ibunya, Susan yang merupaka naib juara Miss World Malaysia 1993 . Sekadar info, Vanidah berkahwin dengan pelakon dan gitaris De4d Mushroom, Rashidi Ishak pada 1 Oktober 2000 dan mempunyai dua anak bersama, Mikail dan Maryam. Walau bagaimanapun, Vanidah dan Rashidi telah memfailkan percer4ian pada 9 Ogos 2018.

Vanidah Imran kembali bergelar isteri, syukur suami ada persamaan

PETALING JAYA – Setelah empat tahun hidup solo, aktres popular Vanidah Imran kini kembali bergelar isteri apabila berkahwin dengan seorang jurutera, Arifabillah Idris.

Majlis pernikahan Vaninah dan Arifabillah, 43, pasangan dikendalikan Pendaftar Nikah Cer4i Rujuk, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI), Ustaz Muhammad Fairudz Saderi dengan berwalikan adik Vanidah, Johan Imran di sebuah premis di Titawangsa di ibu kota sekitar pukul 12.12 tengah hari tadi.

Tanpa sebarang hebahan atau pengakuan tentang jodoh, pelakon berusia 49 tahun itu menyifatkan perjalanan menemukan seorang lelaki baharu sebagai peneman hidupnya bukan sesuatu yang mudah, namun berkat restu seluruh ahli keluarga dan sokongan rakan-rakan, niat baik tersebut dipermudahkan Allah.

“Sejujurnya yang hanya tahu saya dan Arifabillah mempunyai hubungan istimewa hanyalah kawan rapat selain keluarga dan dua anak saya, Mikail Aimran dan Maryam Rashika.

“Kawan rapat pun hanya dimaklumkan saya beberapa hari sebelum majlis pernikahan. Ada di antara mereka terkejut dengan berita ini, namun dalam masa tumpang gembira terhadap keputusan dibuat,” ujarnya.

Paling melegakan, Vanidah bersyukur kerana bertemu jodoh dengan Arifabillah yang memiliki persamaan dengannya.

Jelasnya lagi, dia dan suaminya pernah melalui kegagalan dalam perkahwinan pertama dan masing-masing sudah dikurniakan anak, justeru, persefahaman lebih mudah dicapai.

“Kami pernah berkahwin. Masing-masing pernah melalui pengalaman hidup berumah tangga. Dia sebelum ini berstatus duda dan bapa tunggal kepada empat cahaya mata.

“Jadi paling utama dalam memutuskan soal membina masjid kami, perasaan dan hati anak-anak perlu diutamakan,” katanya.

Semasa majlis pernikahan yang dihadiri oleh 50 tetamu terdiri daripada kalangan keluarga dan teman rapat, Vanidah dan Arifabillah, sepakat untuk tidak berkongsi jumlah wang hantaran sebagai memenuhi permintaan keluarga.

Pelakon filem Perempuan Melayu Terakhir itu turut menerima mas kahwin berbentuk seutas rantai emas daripada suaminya selain masing-masing berbalas dua dulang hantaran.

Sumber/Kredit : Murai.my, – KOSMO! ONLINE

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
Uncategorized

Dialog Fad dalam Muzikal Lawak Superstar 3 terima tepukan, “Win”

Muzikal Lawak Superstar baru-baru ini telah menemui peminat dalam musim ketiga yang disertai oleh pelawak-pelawak hebat yang saban minggu menghiburkan penonton menerusi siaran Astro Warna manakala panel juri pula adalah Datuk Awie yang juga merupakan ketua juri pada musim ini, Siti Saleha dan Najip Ali.

Edisi 2022 ini boleh dikatakan tidak kering gusi penonton menyaksikan lawak-lawak yang disampaikan oleh peserta dan kumpulan Ubi juga antara yang bertanding mendapat perhatian penonton dan juri sejak minggu pertama. Kumpulan Ubi merupakan gandingan Fad Bocey, Sharif Zero dan personaliti media sosial, Namie Smy.

Persembahan mereka baru-baru ini juga menjadi perbualan netizen di media sosial apabila Fad menjayakan watak sebagai Genji Indonesia, Sharif sebagai nelayan dan Namie pula memainkan karakter samseng junior bersuara Sunio. Seperti biasa, dialog percakapan mereka tentu membuatkan penonton tertawa.

Walau bagaimanapun, selain terhibur dialog yang dilontar Fad dalam memainkan karakter sebagai Genji Indonesia juga menerima tepukan gemuruh oleh penonton apabila sedikit sebanyak tegurannya mengenai kemampuan menyanyi mendapat perhatian ramai.

Video pendek dikongsikan itu bagaimanapun menerima pelbagai reaksi oleh netizen disamping dialog Fad dalam Maharaja Lawak Superstar musim ketiga minggu lalu itu menjadi bualan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @namiesmy

“Memang beraniii”

Ubi

“Sokong Fad”

IMG_20220820_221118

“Terbaik la…”

IMG_20220820_221123

“Sedass dia bagi”

IMG_20220820_221143Ubi

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Categories
Uncategorized

Dilihat pertama kali menangis, Neelofa jadi tumpuan netizen

Sejak akhir-akhir ini usahawan dan selebriti, Neelofa menjadi perbualan di media sosial berikutan terpalit beberapa isu yang membabitkan perniagaan inainya, Nunha yang mana isteri Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz ini mendapat pelbagai pandangan ramai.

Meskipun menerima kritikan namun Neelofa tetap menerima sokongan ramai. Satu perkongsian terbaharu di platform TikTok ini pula membuatkan ada netizen yang turut merasa sedih melihatkan kecaman diterima selebriti ini selepas melancarkan inai Nunha.

Menerusi satu muat naik, Neelofa dilihat pertama kali menangis dan mengundang rasa sedih peminat kerana dia jarang dilihat menitiskan air mata. Melalui rakaman berdurasi 30 saat ini difahamkan, Neelofa bersama keluarga Nunha.

Namun begitu, Neelofa yang dilihat menangis dan beberapa kali mengesat air matanya ini membuatkan dia menjadi tumpuan ribuan warganet di platform TikTok manakala turut tular.

“Jarang sangat nampak seorang Neelofa yang sangat tabah menitiskan air mata, niat dia hanyalah nak bantu ramai sebangsa, seagama cari rezeki sedangkan dia boleh saje jual secara retail. Bangkitlah reseller…” tulis pemilik akaun TikTok tersebut dimana orang ramai juga meninggalkan pelbagai reaksi yang turut merasa geram dengan kecaman terhadap Neelofa selepas melancarkan inai Nunha.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by نور نيلوفا (@lofa.page)

“Sedih sebenarnya sebab inai Nunha keluar disebabkan permintaan…”

NeelofaIMG_20220821_084147

“Mana yang tak suka tu tak payah beli atau pakai, simple…”

IMG_20220821_084212IMG_20220821_084225

“Asam garam bisnes…”

Neelofa

“Cian dia”

IMG_20220821_084255

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Categories
Uncategorized

[VIDEO] “Jarang org merajυk mengaku..”- Gelagat Jep Sepahtu & Anak Bikin Ramai Terhibur

Gelagat Jep Sepahtu menyakat anak perempuannya mengundang kelucuan dikalangan Warganet.

Perkongsian tersebut dimuatnaik menerusi satu video yang berdurasi 26 saat tersebut menunjukkan  anak perempuan Jep iaitu Dariya Inara sedang merajuk dengan bapanya.

Dalam video tersebut kedengaran suara Jep  bertanyakan kepada Dariya adakah dia merajuk dan anak perempuannya itu tetap bermasam muka.

Setelah beberapa kali bertanyakan soalan yang sama,  Dariya kemudian mengiyakan dengan menganggukkan kepalanya. Walaupun lucu, namun Jep cuba memujuk namun Dariya tetap merajuk. Malah tidak mahu memandang wajah bapanya Itu.

Kapsyen yang dimuatnaik Jep turut membuatkan ramai terhibur.

“Tengah in character.” Tulis Jep ringkas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jep Sepahtu (@jepsepahtu)


Menjengah ke ruangan Komen, rata-rata mengatakan  terhibur melihat gelagat dua beranak ini.

ferra_hafiz Jarang org merajuk ni mengaku. Bagus dariya. Jujur

syirah_deni Wah, Dariya pon makin klako dari abah dah sekarang ye

Sumber: IG jepsepahtu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: keluarga

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.